Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Geurzussies heeft 1346 5 ster reviews 1346
Geurzussies heeft 28 4 ster reviews 28
Geurzussies heeft 3 3 ster reviews 3
Geurzussies heeft 3 2 ster reviews 3
Geurzussies heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Patricia Van t Land

    Heerlijke geuren en van natuurlijk materiaal waardoor mijn 2 astmatische en allergische gezinsleden hier ook gewoon tegen kunnen. Ontzettend blij mee en mooi ingepakt ook, echt een cadeautje.. het enige wat ik jammer vind is dat de geurstokjes zo duur zijn. Dit was een gokje en er zijn achteraf andere geuren die ik een stuk lekkerder vind, maar door de hoge prijs zal ik niet heel snel wisselen. Dit is wel echt het enige, verder is alles echt perfect. Heb waxmelts van verschillende aanbieders gehad en deze staat met stip op 1.

  2. Wen Kerssens

    Te lekker... hele fijne service... ook al neem ik me voor niks te bestellen... t overkomt me gewoon🫣

  3. Hoe zou je Geurzussies beoordelen?

  4. Cindy Smeets

    Mijn favoriete winkel😍😍😍 Heerlijke verslavende producten Mooie prijzen vaak leuke aanbiedingen Altijd een lief kaartje in je pakket. Manlief is niet altijd even blij maar snuffelt er anders ook behoorlijk op los hahahaha

  5. Laurence van de Polder

    Perfecte levering met een persoonlijk kaartje!! Aanrader💜

  6. Ineke

    Ik hou van heerlijke geuren in huis en heb veel van andere merken(rosaodor ook heerlijk). Maar deze geuren van geurzussies gaan toch mijn favoriet worden. Wat ruiken deze mega heerlijk en vooral isla en pua...

  7. Kelly

    Ik heb nu al een paar keer besteld, en elke keer weer zo blij. Van de week kwam er een vriendje van mijn zoontje mee, die zei dat het altijd zo lekker rook hier in huis! Met de scoop een paar auto luchtjes gekregen, dus die bij mijn man erin! Yummmm