Heerlijke geuren en van natuurlijk materiaal waardoor mijn 2 astmatische en allergische gezinsleden hier ook gewoon tegen kunnen. Ontzettend blij mee en mooi ingepakt ook, echt een cadeautje.. het enige wat ik jammer vind is dat de geurstokjes zo duur zijn. Dit was een gokje en er zijn achteraf andere geuren die ik een stuk lekkerder vind, maar door de hoge prijs zal ik niet heel snel wisselen. Dit is wel echt het enige, verder is alles echt perfect. Heb waxmelts van verschillende aanbieders gehad en deze staat met stip op 1.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patricia Van t Land
- Wen Kerssens
Te lekker... hele fijne service... ook al neem ik me voor niks te bestellen... t overkomt me gewoon🫣
Hoe zou je Geurzussies beoordelen?
- Cindy Smeets
Mijn favoriete winkel😍😍😍 Heerlijke verslavende producten Mooie prijzen vaak leuke aanbiedingen Altijd een lief kaartje in je pakket. Manlief is niet altijd even blij maar snuffelt er anders ook behoorlijk op los hahahaha
- Laurence van de Polder
Perfecte levering met een persoonlijk kaartje!! Aanrader💜
- Ineke
Ik hou van heerlijke geuren in huis en heb veel van andere merken(rosaodor ook heerlijk). Maar deze geuren van geurzussies gaan toch mijn favoriet worden. Wat ruiken deze mega heerlijk en vooral isla en pua...
- Kelly
Ik heb nu al een paar keer besteld, en elke keer weer zo blij. Van de week kwam er een vriendje van mijn zoontje mee, die zei dat het altijd zo lekker rook hier in huis! Met de scoop een paar auto luchtjes gekregen, dus die bij mijn man erin! Yummmm