Prachtig product en wat ze beloven is zeker waar 👍🏼
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja de Geus
- Natasja Oosterwijk
Super lekkere geuren, mooi verpakking en snelle levering. Het allerleukste is misschien nog wel het handgeschreven bedank kaartje van deze twee topmeiden.
Hoe zou je Geurzussies beoordelen?
- Manon
Op 1 maart de geurstokkies besteld, en mega snel in huis! Super lief kaartje erbij ontvangen, en een waxie. De geurstokkies zijn 1000% aan te raden. Ze staan al vanaf maart(!) en ruiken nog net zo goed, en het flesje is nog steeds niet leeg. En wat ook leuk is, is de prijs! Volgende keer bestel ik ze zeker weer bij deze leuke meiden!
- Mariëlle Peters
Top service weer en een nieuwe geur ontdekt!
- Saskia Van Hoff
Heb de kokosnoot en de geurstokjes heerlijk m’n hele huis ruikt ernaar !!!! Altijd een persoonlijke kaart ( heel attent) AANRADER!!!!!
- Melanie De Reus
Lieve meiden en heerlijk product, de geur is heerlijk. Ik kom zeker vaker shoppen.