Netjes en zorgvuldig verpakt! Leuke zakjes en lief kaartje en stickers. Ruikt heerlijk! Blij mee en kom zeker terug!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- S Zomer
- Trudie Schouten-Wijnands
Ruikt lekker en was heel snel binnen heel blij mee Groetjes Trudie
Hoe zou je Geurzussies beoordelen?
- Monique Vogelaar
Snelle levering en heerlijke pure geuren
- Anya Wakkermans
Super service. Leuk verpakt. En zalige geurtjes
- Monique Van Driel
mooie prijzen en goede service
- Mirjam
Snelle levering, en weer zo mooi verpakt, ieder product is een cadeautje voor jezelf! Zo leuk!