Kwam er bij de auto achter dat de emmer die ik gekocht had kapot was. Ben terug gegaan om hem om te ruilen maar was de bon kwijtgeraakt. Zonder de bon mocht ik hem niet omruilen voor een nieuwe. Jammer als je net voor €350,- spulletjes hebt gekocht. Kom er nooit weer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martine Wijnolts
- Maikel Kessing
Goede service. Duidelijke bezorgopties en heel netjes aangegeven " Voor 17:00 besteld, morgen in huis". Nou was ik later dan 17:00 en moest ik een dagje wachten. Had ik maar eerder moeten bestellen;) Ga zo door!
Hoe zou je Kampeerhal Roden beoordelen?
- Jantien
Mooie wandelschoenen gekocht voor een leuke prijs. Passen prima, ik ben er blij mee.
- Didi Westerhof
Snelle levering prettig tel contact
- Annelies Lubbers
Keurige communicatie. Leuk energiek team. Adequate afhandeling.
- Dymphi Van Zoggel
Snelle levering!