Plantjes bij ze besteld. Er zat wat tegen met de bestelling, maar super geholpen en goed op de hoogte gehouden. Plantjes zien er erg goed uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- nancy nieuwenboom
- Ellen Dost
Ondanks de vertraging bij de post, mijn pakketje in perfecte staat ontvangen. Ik ben helemaal blij.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Kees Hoogstrate
Goede kwaliteit
- Tia Carelsberg
Altijd blij met shrimpmania. Bestellingen in orde en op tijd, diertjes mooi verzorgd, extra's in de verpakking.. Heel content!
- Anna Van Beek
Goed verpakt
- Michael brand
Uitstekend , en uitermate goede service ne klant