De bestelling was netjes verwerkt, goed ingepakt, zelfs met kleine cadeautje. Helaas moest ik op de levering bijna een week lang wachten door de "te veel werk bij PostNL". - Daar heb ik een bericht van PostNL zelf op Track&Trace info ontvangen. Dus, daar kon de verzender niets aan doen. Maar binnen een uur na de levering van het pakketje (op zaterdag) werd ik door ShrimpMania gebeld en gevraagd of alles goed is aangekomen. Gelukkig zaten er van de levende "wezens" alleen planten in, (God zij dank geen garnaaltjes!) die planten zaten in in-vitro gel, gelukkig hebben ze weinig last van de lange donkere periode gehad. Gisteren in het licht gezet, vandaag staan ze nog steeds mooi bij. Kortom, keurige afhandeling van de order die werd ook netjes opgevolgd na de vertraagde uitlevering. Ik zou de verkoper zeker aanbevolen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Olya
- Dave
Snelle levering
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Raaijmakers Chantal
Gewoon weg top verpakt en verzorgt
- Sonja Achterstraat_lodder
Snelle levering
- Petra Winkel-webers
Hele snelle levering
- Mahayla Spanjaard
Super goede service en zelfs een extraatje voor mijn scharrelende schatjes (garnaaltjes) gekregen. Ik ken deze winkel al een tijd en ben echt altijd al enorm tevreden over hen geweest! Aanbevolen!