Er zat een watervlo bij de gele garnalen. Dit was mijn 2e bestelling en had ervoor inderdaad ook plots 2 watervlooien gevonden in mijn bak. Nu komt dus uit vanwaar deze kwamen! Best bij ontvangst goed checken is dus de boodschap! Ook wordt er niet voldoende lucht in de transportzak gedaan, ik had er nochtans om gevraagd hier extra op te letten aangezien er 1 gestorven was door tijdens transport in een droge rimpel van de zak vast gezeten te hebben. Er leek meer lucht in te zitten nu maar nog niet voldoende om "veilig" te noemen. Had ook alweer een dode gele bij aankomst.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Valentine Vervaeke
- Natasja Bevers
Super service, vriendelijk en snelle levering.
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Bert Tersteeg
Goede service leuk assortiment
- Cora Lourens-Hofman
Garnalen waren wel heel erg klein, waren wel niet duur maar toch, en de xtra verpakking vd kou vond ik opzich nou niet zoveel voorstellen een xtra kartonnetje
- Danny De bloois
mooie goedkope maar gezonde garnalen, 2e bestelling net geplaats. 1ste bestelling was de volgende dag binnen met uitstekende service, mijn vragen werden direct beantwoord en stelde mij op mijn gemak. ShrimpMania Soest is nu mijn vaste winkel voor garnalen en benodigheden.
- Janet Stienstra
Snelle en goede bezorging.De bestelling in goede orde ontvangen. Persoonlijke afhandeling. Een aanrader!