Ze hebben een mooi assortiment. De prijzen zijn zeer netjes. De service is altijd prima. Wel eens wat dode diertjes gehad met verzenden, wat ook een risico is, maar dat werd allemaal netjes opgelost. Bestel hier vaker en zal dat ook zeker blijven doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marloes
- Marco Delwig
Helemaal top
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Ismael Garcia camacho
Always Really nice!
- Jankees Rodenburg
Snelle levering en goede verpakking
- reinhilde ameye
goede service , snelle levering en gebeld omdat er een fout zat in de bestelling
- Celia
Zoals altijd een zeer goede service. Goed ingepakt, snelle levering en cadeautje erbij. De diertjes zijn mooi, levendig en gezond.