Wat n mooi pakket! Zeer attent het kaartje met de reuk kerstbal! En zeer tevreden over het servies. Mijn volgende bestelling volgt snel!! Mooie feestdagen allemaal en een goed Nieuwjaar gewenst!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies
- Peter van Hemmen
Goede webshop. Heel goed verpakt
Hoe zou je Vivi Oggi beoordelen?
- Rosi
Top service! Vlugge, netjes en veilig ingepakte levering. De kleuren zijn supermooi, en de kwaliteit is perfect. Veel succes nog, proficiat! 🍀
- Ton
Mooi en degelijk product. Als cadeau snel geleverd! Blij mee! Vivi Oggi!
- Robert Schaaf
Goede service, snel geleverd, mooie producten
- Marinus Pranger
Prachtige kopjes en schoteltjes. Echt geweldig leuk. En keurig verpakt om beschadigingen tegen te gaan. Alles kwam daardoor perfect en onbeschadigd aan. Van harte aanbevolen.