Alles was goed en prachtig verpakt. Een feestje om alvast alles uit te pakken. We hebben eerder al iets besteld en zijn erg blij met het mooie servies. Helaas is er door onze eigen fout iets stuk gegaan. Gelukkig kregen we geweldige service en een nieuw onderdeel. Dank voor alles team Vivi Oggi!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjo Willems
- Nannette Keymer
Om alles, perfecte Service, top kwaliteit, mooie inpakken.
Hoe zou je Vivi Oggi beoordelen?
- Jos Spieringhs
Goed verpakte levering. Met dank
- Carine Demeulenaere
Zeer tevreden met mijn bestelling. Snel geleverd .Het geschreven kaartje derbij vond ik zeer attent.
- Robert
Snelle levering en een feestje om het uit te pakken! Wat een prachtige artikelen zo blij mee!
- Marlijn Sutorius
Mooie producten en super service: snelle verzendig, perfect verpakt en heel vriendelijk en prettig geholpen.