Mijn pakketje kwam in een mooi verpakking voor kerst aan. Het was een leuk extraatje van hen. Ook goede communicatie via e-mail. Top service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gunther Hendrickx
- Elles
Snelle levering, keurig verpakt, persoonlijk kaartje, klein cadeautje ❤️
Hoe zou je Vivi Oggi beoordelen?
- Willemijn Vonk
Snelle service, heel klantvriendelijk. Prachtige kopjes, heel blij mee.
- Jessica
Geweldige service
- Benno Buunk
Snelle bezorging goed verpakt met mooi Kado verpakking
- goede service
mooi design!