Mooi product, ik was verbaasd dat het zo mooi was ingepakt. Het was namelijk een cadeau ik had het daarom de jarige zelf laten uitpakken want ik had het zelf nooit zo mooi kunnen verpakken. een mooi ambachtelijk stijlvolle kaasrasp . Functioneel en duurzaam. Levering was snel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne Louisa van Zwol
- Mieke
Steeds weer snelle en correcte levering. Zeer tevreden!!
Hoe zou je Vivi Oggi beoordelen?
- Sanneke
Vandaag weer veel succes met mijn poké bowls…..
- Christien Link
Hele goede service
- Rosi
Mooie artikelen. De prijzen zijn goed, de service nog beter! TOP!
- Ingrid de Baar
Het servies was keurig en veilig voor vervoer verpakt. Eén feestje om uit te pakken. Het is een prachtig servies met mooie gezellige kleuren.