ik ben sinds kort overgestapt van verpakte theezakjes naar losse thee, de thee is van goede kwaliteit en bevalt goed,maar het is in verhouding tot bijv pickwick wel stukken duurder . en dus niet voor iedereen te doen .Ik heb bewust gekozen hiervoor ivm dat ik minder microplastics wil
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- femmy Brands
- Mariska
Heerlijke thee. Groene thee met vanille. Subtiele smaak. Heerlijk.
Hoe zou je losse-t.nl beoordelen?
- Am Brandhorst
Heerlijke veelzijdige thee, netjes in de doos
- Jeffrey
Leuke onderneming met kwalitatief uitstekende producten. Als vaste klant ben ik daarnaast ook erg blij met de persoonlijke service en snelle reactie op vragen. De bezorging ging 1x mis (door de bezorger) en dat werd keurig en snel opgelost. Dikke aanrader dus!
- Rinus van der Hor
Snel geleverd in degelijke verpakking, de theesmaken zijn allemaal goed van smaak en ruiken ook heerlijk.
- Jessy Dergent
Lekkere thee, snelle levering