Snelle levering. Mooi enkelbandje. Blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke De Wilde
- Mo Summeren
Enkelbandje was na 3 dagen dragen stuk, voor de rest erg tevreden
Hoe zou je Enkelversiering beoordelen?
- Julia Vogelzang
Super leuk verpakt en ook nog een cadeautje erbij 😊
- J.M.
Bestelling snel in huis. Het was goed verpakt. De enkelbandjes (ik heb er meerdere besteld want ik kon niet kiezen) zijn erg mooi! Ik kreeg er zelf een cadeautje bij met een leuke boodschap! Top!
- Ida Dusseljee
Vind ze geweldig mooi en snelle levering en waar voor je geld. Ben blij dat ik deze site online gevonden heb. E ht een aanrader!
- Petra De Bruin
Fijn dat er ook iets is voor de wat grotere enkels😍... Vlotte bezorging