De producten zijn mooi en van goede kwaliteit.Ik kan mijn laatste aankoop niet beoordelen want de bezorgdienst is 5 dagen te laat, waardoor ik mijn verjaardagskadootje niet kon overhandigen.Maar met de foto was de jarige vooreerst ook blij verrast.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evelyn Ezendam
- peet mannens
Mooie kwaliteit!
Hoe zou je Lifestaal beoordelen?
- Theresa Mostert
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Goed service, dankjewel
- Luus Vreeburg
Snelle levering en mooie kwaliteit!
- M. Spangenberg
Heb het nog steeds niet ontvangen!
- Roy Kromhof
Mooi geleverd, alleen zitten er bij de leeuw uitstolpingen op. Das jammer maar ziet er wel cool uit