Ik heb kunst voor aan de muur besteld. Ik zou een tip willen geven, om het steviger in te pakken. Het was gebogen. Dat ligt aan de post. Hoe ze het in het busje GOOIEN. Maar goed.......dat weten we......dus vlg keer beter en steviger inpakken. Voor de rest tevreden!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique van Perlo
- F. Terpstra
Ze zijn heel charmant en aardig geprijsd
Hoe zou je Lifestaal beoordelen?
- Marcel Mosselman
Prima service
- Rudolf van Leeuwe Kirsch
Duidelijke site en product zoals afgesproken geleverd en van mooie kwaliteit
- Janet van der Veen
Snelle service en goed product
- A. Stijn
Leuke website vernieuwend aparte decoratie geef het vaak kado mensen zijn er erg blij mee