Uitgebreide uitleg en advies gekregen, waarna ik een goede keus heb kunnen maken over welke product het beste bij mijn wensen en doelen past. Ik had al positieve ervaringen gehoord over de Beauty Intense en nu mag ik het zelf ook gaan ervaren. Dank je Bee 🐝 Organics voor de snelle levering en je tijd! Spreek je na de kuur wel weer 🤗
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sam Sou
- Senem Kocak
Snelle levering. Goeie kwaliteit produkten.
Hoe zou je Bee Organic Products beoordelen?
- Halime Can
Super te vreden
- Angela Eulink
Ik heb deze fijne producten ondekt via een vriendin. Mijn dochter en ik hebben beide vitiligo. Voor mijn dochter heb ik de gummies defence en soms de gummies sambucus, buiten dat ze vol viramines zitten zijn ze ook lekker! Zelf gebruik ik al een tijdje de beauty intens collageen aardbei er zijn zelfs vitiligo plekken weg en bij een aantal plekken komt pigment terug! Ik gebruik voor mijn gezicht de beauty vitamine c serum in de avond en de beauty collageen+ritinol in de ochtend. Je merkt zeker verschil. Ik ben zeer tevreden met al deze fijne producten. Wat ook heel fijn is dat je met al je vragen maar een berichtje hoeft te sturen en je snel en duidelijk goed deskundig advies krijgt. Voor mij geen andere producten meer! Ik ben fan!
- Gülsün Özdemir
Ik ben heel erg tevreden.. ik heb de Beauty Shots Plus 10.000 mg gebruikt 1 maand lang en zie gelijk al heel veel verschil minder haaruitval minder rimpels en egale huid super blij met de product
- Gulten Biskin
Ben super lief geholpen door Hale, voor al mijn vragen heb ik antwoord op gekregen.. Thanks voor de service meid! Heb een kuur van 3-4 maanden genomen, eerste maand zag je wel effect, maar op langere termijn zie je een hele duidelijke glow op je gezicht.. En geloof me, dit doet je super goed! Ook mensen in mijn omgeving hebben deze verschil opgemerkt, doe je zelf goed en neem zeker zo'n kuur elke jaar :)