Bestelling geplaatst voor een hele hoop kaarten, super binnen gekomen en netjes verpakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tristen
- JT
Vandaag binnen gekomen, x aantal pokemon kaarten besteld in goede staat. Netjes verpakt en goede snelle service! Top dus en zeker een aanrader👍🏽
Hoe zou je Cards Center beoordelen?
- Puckpowerrr
Snelle levering en top verpakt
- Roos
Nu 2x besteld en altijd erg blij mee! Ga zeker vaker bestellen
- Anoniem
Snelle levering en kaartjes waren zorgvuldig verpakt en goede conditie
- Rich
Zoals alt