Zaterdag besteld en maandag in huis. Alles strak en netjes verpakt. Heb de kaarten doorgekeken en er zitten wat dubbele in, maar niet heel veel en zo kan m’n zoon ook nog wat ruilen. Heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Barbara
- Pravesh
Eerste keer dat ik hier besteld. Snelle levering en netjes verpakt je krijgt er zelfs een kortings coupon erbij voor de volgende keer! Top ervaring en zeker een aanrader om te bestellen.
Hoe zou je Cards Center beoordelen?
- Remie Brons
Was perfect.
- Daniel Zwanziger
Het was super snel verstuurd en heel goed verpakt! Ik ben zeer tevreden!
- Melissa Christoffels
Altijd netjes verpakt, snelle levering
- Francis
Supper snelle levering Alles netjes en stevig verpakt Zeker vaker wat kaarten hier kopen is een aanrader!!