Eerste bestelling binnengekregen, super ingepakt duurde wat langer omdat PostNL het te druk had naar aanleiding daarvoor een mail gestuurd en binnen een paar uur meteen reactie gekregen. Kortom super service en netjes ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J van der heijden
- Hielke
Wat een top service had nog niet eerder hier besteld maar ben zeer tevreden. Had wat losse kaarten besteld voor me collectie die netjes verpakt binnenkwam. Ik had zelf nog meer kaarten nodig heb gelijk nog een bestelling geplaatst. Daarom bij deze 5 sterren
Hoe zou je Cards Center beoordelen?
- Dani
Helemaal goed! Get was mijn eerste keer hier bestellen en het was perfect. Hele snelle levering en het was heel netjes verpakt.
- Romy
Snel geleverd, alles zat goed ingepakt!
- Quincy Willemse
Dag vertraging maar zeer goed verpakt en nette kaarten
- C.
Voor het vullen van mijn Pokédex binder dacht ik gelijk aan Cards Center. Snel ingepakt en gelijk op de post. Mooi en stevig verpakt (vooral fijn voor de duurdere kaarten). Al om al Top! Zal zeker weer bestellen!