Super deurbel, goede kwaliteit + goede service voor hulp bij het installeren.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noud Faber
- Henriette Slijkerman
Deze bel is echt top! Ivm met werk ben ik vaak van huis, dus als er dan iemand voor de deur staat is het altijd een beetje lastig. Sinds ik deze bel heb, weet ik áltijd wanneer er iemand voor de deur staan en kan ik deze persoon gewoon te woord staan, super handig! De installatie duurde letterlijk max 5 minuten en de app is Nederlands, ook erg handig. Het beeldkwaliteit van de bel is erg scherp en de nightvision is ook super. Je kunt live meekijken en eventueel bewegingsdetectie aanzetten of opnames /screenshots maken, een hoop opties. Wij zijn er erg tevreden over, zeker een aanrader.
Hoe zou je FinexHome beoordelen?
- Bas
Deurbel valt continue uit. Start alleen weer door batterijen er even uit en dan weer in te doen, maar blijft daarna slechts een paar uur actief en dan moeten de batterijen er weer uit en in. Kortom een deurbel waar je niks aan hebt. Geprobeerd te bellen met finex maar ze nemen niet op.. op mail wordt niet gereageerd.. en op Facebook worden alleen negatieve berichten heel snel verwijderd. Dus slecht product en een nog slechtere service. Keurig een bericht gehad op mijn review.. alleen daar blijft het bij. Geen oplossing en ook helemaal geen contact mogelijk! Geen reactie op mail en telefoon of op Messenger berichten. Dus bij een defect product heb je bij dit bedrijf geen garantie en ben je blijkbaar je geld gewoon kwijt... Uiteindelijk kontact gehad met finex en ze hebben een andere deurbel gestuurd. Deze werkt wel naar behoren.
- Zara
Ik ben veel van huis vanwege reizen, daarvoor is de deurbel die ik hier besteld heb ideaal om bij te houden wie er aanbelt en je kunt met ze communiceren op afstand. Zo voelt het huis een stuk veiliger als ik er niet ben.
- Leendert-Jan van Bergen
Ik heb juist voor deze deurbel gekozen mbv de waardevolle reviews die ik las. Ik heb me goed geïnformeerd over de soorten deurbellen en bij dit product had een goed gevoel. Dus besteld en geïnstalleerd. Ik was aangenaam verrast door de mogelijkheden die deze bel biedt. En ik kan tot nu toe enkel louter positief ervaringen delen (op 1 klein detail na weliswaar). Het beeld is gewoon super, de verbinding is snel en het geluid prima. Het design mag er zeker ook zijn en de bel voelt gewoon als solide kwaliteit. Zoals ik al zei heb ik één aanpassing moeten doen en dat is het kozijn aanpassen waarop de houder vd bel is gemonteerd. Dit omdat ik de hoek van het beeld moest aanpassen omdat ik niet mijn gehele oprit zag. Een klein detail wat u zeker niet moet tegenhouden om dit product aan te schaffen. Ik ben iig super tevreden dus bij twijfel gewoon doen is mijn advies.
- Ruben van Slag
Wat een fijne deurbel! Wij hadden hiervoor een andere deurbel ook op batterijen maar die viel constant uit deze deurbel nu al 9 maanden in gebruik en erg tevreden!