Gebruik de deurbel nu 2 maanden. Ben er erg tevreden over. Installeren ging goed, beeldkwaliteit is helder en batterijen gaan lang mee (heb hem nog niet hoeven op te laden). Erg tevreden en goed product.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tonja Beernink
- Peter
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij zijn blij met de deurbel; werkt super. Installatie is een fluitje van een cent.
Hoe zou je FinexHome beoordelen?
- Elodie de winkel
mijn complimenten naar finex voor de service en de mooie producten die ik nu al een tijdje in gebruik heb. ben ik blij mee :)
- Sylvia
Het heb door de drukten even geduurd voor hij kwam,later bleek dat mijn router 2.4 was niet wetende dat dat niet communiceer,ik heb 5g een email gestuurd en netjes binnen een week me geldt terug gestort gekregen. Het is een mooi apparaat ik vindt het heel jammer dat hij ook niet met 5g route kan combineren.ik zeg vedere een aanrader, en bedankt FINEXHome
- Steijn Reinders
Ik wil graag mijn ervaring delen over de Slimme Deurklink van Finex. Eerlijk gezegd, dit ding heeft mijn leven een stukje makkelijker gemaakt. De installatie was een fluitje van een cent. Ik ben geen klusser, maar met de duidelijke instructies had ik 'm zo gemonteerd. Het coole is dat ik nu gewoon met een druk op de knop of met mijn telefoon mijn deur kan openen - geen gedoe meer met sleutels! Het ontwerp is strak en past goed bij mijn deur. Het voelt robuust aan en geeft me een veilig gevoel. Soms hapert de verbinding met de app een beetje, maar over het algemeen werkt het best prima. Wat echt top is, is dat ik mijn vrienden of familie tijdelijk toegang kan geven als dat nodig is. Superhandig! Al met al, de Slimme Deurklink van Finex is een slimme investering geweest. Het maakt het leven net een stukje makkelijker en veiliger. Aanrader voor wie op zoek is naar een handige upgrade voor thuis!
- Raihsa
Ik heb een deurbel gekocht in oktober 2023 helaas is er een veertje gaan roesten en batterij verbrand. Contact telefonisch proberen op te nemen geen gehoor, toen per mail en moest ik een ordernr doorgeven helaas heb ik de mail niet meer, maar heb mijn betaling via ING verstuurd waarin mijn adres en aankoop bedrag staat ook de kenmerk en omschrijving vanuit fenixhome zelf. Ze geven aan niks op mijn naam te kunnen vinden en mij dus niet kunnen helpen wat enorm vreemd is ik heb duidelijk aan kunnen tonen dat ik het product heb gekocht bij hun! Lekker makkelijk geld verdienen op deze manier en dat terwijl finexhome mij een slecht product verkocht heeft. Daar gaat me geld! Hoe moeilijk kan het zijn om mijn aankoop terug te vinden. Ben zeer teleurgesteld in het product en de service. En dat ze zo nonchalant je gewoon aan de kant schuiven en totaal geen moeite doen om dit verder te onderzoeken