Goede deurbel
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jan
- Renate
Dit product is echt goed. Er wordt aangegeven dat hij geen beweging detectie heeft. Maar dat heeft ie wel. Helder beeld in de middag al in de avond. En met een sd kaart hoef je niet per se een cloud te nemen. Kortom top product
Hoe zou je FinexHome beoordelen?
- Ties s
Super service van Finex. Donderdag middel de video deurbel besteld en vrijdagmiddag al geleverd, en dat in deze drukke periode. Vervolgens had ik en vraag en ben ik gaan mailen. Ik had al snel contact met de medewerker en werd op een vriendelijke manier geholpen. Nu al super tevreden! Bedankt!
- Robin sluwe
Snelle levering, product kwaliteit goed, netjes geregeld allemaal.
- Karen Vinkennest
Hoi allemaal! Ikwil graag mijn ervaring delen over de Slimme Deurklink van Finex. Eerlijk gezegd, dit ding heeft mijn leven een stukje makkelijker gemaakt. De installatie was een fluitje van een cent. Ik ben geen klusser, maar met de duidelijke instructies had ik 'm zo gemonteerd. Het coole is dat ik nu gewoon met een druk op de knop of met mijn telefoon mijn deur kan openen - geen gedoe meer met sleutels! Het ontwerp is strak en past goed bij mijn deur. Het voelt robuust aan en geeft me een veilig gevoel. Soms hapert de verbinding met de app een beetje, maar over het algemeen werkt het best prima. Wat echt top is, is dat ik mijn vrienden of familie tijdelijk toegang kan geven als dat nodig is. Superhandig! Al met al, de Slimme Deurklink van Finex is een slimme investering geweest. Het maakt het leven net een stukje makkelijker en veiliger. Aanrader voor wie op zoek is naar een handige upgrade voor thuis!
- Sengers
Wij hebben op 17 november jl de videodeurbel ontvangen en bij installatie bleek dat hij niet werkte, ondanks dat de batterijen volledig opgeladen waren. Maandag 20 november kregen wij als reactie dat er een verkeerde lading batterijen was geleverd, maar dat ze binnen 5 werkdagen nieuwe kregen. (Op zich al vreemd dat je blijft verkopen via de website, als het waar was dat er een verkeerde lading geleverd was). Op 29 november wederom een mail gestuurd (want telefonisch zijn ze nooit bereikbaar) waar de batterijen bleven en kreeg binnen 15 min reactie dat het weer 3 werkdagen zou duren.. Gisteren, maandag 4 december, hadden we nog steeds niks gehoord en heb ik voorgesteld dat ze een nieuwe deurbel opsturen en dat wij dan de oude retourneren. Sindsdien is het muisstil en weten wij dus nog steeds niet waar wij aan toe zijn... Ik snap niet hoe dit bedrijf aan al die positieve reviews komt, want ze leveren een wanprestatie en de klantenservice houd je aan het lijntje of is niet bereikbaar!