Ik moet heel eerlijk zijn dat ik ietwat argwanend was (excuus!!) maar na 8 weken kreeg ik een prachtig schilderij, precies zoals ik deze had besteld. We zijn er super trots op en gaan er nog een mooie plek voor uitzoeken. Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dominique Van Noort - Groffen
- Monique Vorstenbosch
Wij hebben een groot schilderij besteld en het is echt heel mooi geworden, na 8 weken geleverd en hangt nu bij ons in de hal.
Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?
- Ton
Mooi schilderij en uitstekende service
- Femma Stegenga
Mooie prijzen en mooie schilderijen.
- John
Schilderijen zien er prima uit.
- Henny Bond
Echt een schitterend schilderij! Heel erg blij mee.