Mooi schilderij geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rene Van Berkel
- Ilona
Het duurde erg lang voor het schilderij binnen was maar het was het wachten waard. Erg blij mee!
Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?
- Fransje Niehaus
Het schilderij had ik redelijk snel in mijn bezit: het ziet er mooi uit en lijkt heel veel op het originele schilderij. Echt fantastisch .Ik ben er echt heel blij mee. Ook het ophangen van het schilderij was heel gemakkelijk. Kortom: een echte aanrader.
- Olga Petrusenko
Het is mooi! Wij zijn heel tevreden met het resultaat!
- Sten
schilderij is erg mooi! levertijd zoals aangegeven. keurige levering via DHL
- Zjef Verbiest
Correcte service.