De prijs en kwaliteit zijn goed en je kunt indien nodig snel en persoonlijk contact krijgen met een medewerker. Het schilderij was goed verpakt, al was de olieverf nog niet droog, natuurlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ludo
- Walter De Vos
Minder goed geoliede werkwijze, wel snelle reactie klantendienst
Hoe zou je Grootmeesters beoordelen?
- Bart
Na het bestellen hoor je eigenlijk niets meer over de status van je bestelling, dit zou wellicht iets beter kunnen. Als je er zelf achteraan gaat krijg je wel snel antwoord. Wij hadden wat pech met dat het schilderij kwijt was geraakt, het schilderij moest dus opnieuw worden geschilderd. Al met al een paar maanden moeten wachten. Het was het wachten wel meer dan waard, het schilderij is prachtig!
- Hendrikus Braafhart
afspraken prima nagekomen
- P. NETO
Alles verliep zoals afspraak. Prima contact. Mooie assortiment aan met de handgeschilderde schilderijen. Zeer tevreden !
- Leo
Levertijd zoals vooral toegezegd