Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stylingathome heeft 903 5 ster reviews 903
Stylingathome heeft 161 4 ster reviews 161
Stylingathome heeft 17 3 ster reviews 17
Stylingathome heeft 9 2 ster reviews 9
Stylingathome heeft 17 1 ster reviews 17

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jack Vergouwen / Sprundel

    Nadat ik van mijn zus een advertentie onder mijn neus kreeg van Steigerhoutpassie, ben ik op internet en faceboek gaan kijken. Daarna een bezoek gebracht bij deze zaak. Werd heel erg vriendelijk ontvangen. Kreeg een bijzondere uitleg met alles kan en niks moet. Koffie erbij en mijn tekening laten zien, wat ik wilde. Het was niet moeilijk om gelijk een bestelling te plaatsen voor een diner-loungebank met een bijpassende tafel. Levertijd +/_ 3 weken. Amper 2 weken was deze klaar voor bezorging. Tot mijn grote schrik, had ik een verkeerde maat opgegeven. Wat nu gedaan ...... Ronald gebeld en verteld van mijn vergissing. Tot grote opluchting was het naar tevredenheid opgelost. Dus nu ben ik de gelukkige eigenaar van een Prachtige diner-loungeset. Ronald, HARDSTIKKE BEDANKT voor alle GOEDE ZORG.

  2. Tamara

    Erg goede service. Iedereen aan te raden. Advies bij aankoop, snelle levering... Wat wil je nog meer?

  3. Hoe zou je Stylingathome beoordelen?

  4. Alex Buijk

    Wij hebben via Facebook deze top winkel gevonden. Zaterdag een tafel uitgekozen welke voor ons op maat gemaakt moest worden. Op maandag het bericht dat deze al klaar was. Wat een top service en heel vriendelijk

  5. CS Wonen

    Super service! Bedacht me in de avond (22:30!) dat ik een foutje had gemaakt bij het doorgeven. Ondanks dat de levering voor de volgende ochtend stond werd de aanpassing gedaan en de tafel op tijd geleverd. Helemaal top, dank je wel!

  6. Patrick

    Mooie producten en juiste uitleg

  7. Lian Heijmans

    Rustig,vriendelijk en een prettige manier van zakendoen, goede kennis van het geleverde. Prachtig gemaakt en netjes afgewerkt. Denkt mee met de klant en afspraak is afspraak. Ga zo door!!