Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2022


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Ecosave B.V. tiene 53 5 estrellas 53
Ecosave B.V. tiene 23 4 estrellas 23
Ecosave B.V. tiene 7 3 estrellas 7
Ecosave B.V. tiene 4 2 estrellas 4
Ecosave B.V. tiene 5 1 estrellas 5

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Ron

    Toilet geleverd maar bevatte niet wat er volgens de beschrijving in zou moeten zitten en omdat ik er ook nog een paar kleine vraagjes over had heb ik daarover een mailtje gestuurd. Na een week nog geen enkele reactie ontvangen dus nog maar eens gemaild. Inmiddels weer bijna een week verder en nog steeds geen enkele response op mijn klacht en vragen laat staan een oplossing voor de volgens de beschrijving ontbrekende geleverde onderdelen... Niet erg klantvriendelijk en al helemaal niet servicegericht dus... Of heb ik het mis?? ========================================== Aanvulling op de eerste beoordeling ========================================== Na de eerste beoordeling is mijn mail alsnog correct opgepakt en is het probleem opgelost. Jammer dat er niet eerder gecommuniceerd is aangezien dat frustratie had gescheelt maar: "eind goed al goed".

    Respuesta
  2. Vinzenz Fischer

    Gute information super Service

  3. ¿Cuál es tu valoración de Ecosave B.V.?

  4. Van Dongen

    Snelle levering en goed advies

  5. Ottelien

    We hebben wel een aantal puntjes die voor verbetering vatbaar zijn: - Het toilet is gemaakt van kunststof waarbij de gezaagde en geboorde onderdelen ‘rafelig’ zijn (de braampjes zijn niet netjes weggeschuurd). - Daarnaast hadden we een toilet besteld zónder afzuiging en bij levering bleek er toch een afzuiging bij te zitten (waardoor er nu een ongebruikt gat aan de achterkant van de toiletpot zit). - Er zit ook een afdichting bij van 2 klepjes in de toiletbril die open gaan zodra iemand op het toilet gaat zitten. Dit werkt echter niet want onder de toiletbril zitten rubbers van 0,5 cm dik waardoor de bril niet 100% contact maakt met de drukknop. Al met al een vrij dure aankoop voor een emmer in de vorm van een toilet.

    Respuesta
  6. Paul Reijmers

    Goede service maar dure verzendkosten. Waarom zijn de verzendkosten = initiële verkoopprijs?

  7. mieke Santegoets Pellikaan

    Goede service, snelle levering