Meerdere setjes bij meerdere familieleden in huis. Super leuke oorbellen. Maak veel reclame voor jullie ;-)) Jammer genoeg bij de laatste bestelling, een kadootje voor mijn zus, oorbellen en donuts niet een mooi zakje om de oorbellen in te bewaren. Jammer. Is altijd wel een pluspunt geweest.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia Schaap
- Cynthia
Wat is de autumn starterset mooi. Echte herfstkleuren. Ben verliefd 😍
Hoe zou je CarlieV Jewelry beoordelen?
- Karin van den Broek
Levering was niet op tijd maar dat lag aan de post. Prima en heel zorgvuldig verpakt
- Lauren Möller-Lindkvist
Lovely
- Rita van Gorp
De website vind ik samen met vriendinnen niet makkelijk te bedienen
- Cynthia Joosen
Hele snelle levering. Prachtige oorbellen😍