LEES DEZE REVIEW VOORDAT JE IETS KOOPT BIJ ONYX!! Mijn ervaring met dit bedrijf begint inmiddels al een hele 'journey' te worden. Na een maand nog steeds geen geld retour terwijl mijn bestelling op 6 augustus retour is ontvangen. Klantenservice blijft beloften doen die ze niet waarmaken. Erg een drama bij dit bedrijf.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Femke
- Rom
Mijn weerstation van QUMAX begaf het na 6 maanden. Ik heb natuurlijk een beroep op de garantie gedaan, waarbij ik nauwgezet heb verwoord wat het probleem was. Ik moest een filmpje sturen van het probleem. Nadat ik me beklaagd hierover, is het probleem netjes opgelost en wordt me een nieuw exemplaar toegestuurd.
Hoe zou je Qumax beoordelen?
- Pieter
Goede kwaliteit en snelle service.
- F
Zeer lang wachten op geld retour. Gewoon niet reageren en terug betalen. Erg slechte service
- Yassin O
Fijn product!
- Ben den Braven
Snelle levering