Bloemen hingen na 4 dagen al…en ook al weet je dat er n weekgarantie is voor de versheid. In de praktijk gaan mensen niet terug met n hangende bos.. zeker niet als ze t gekregen hebben. Dusss 1x maar nooit weer! Vond de bos ook wel klein voor het geld wat t heeft gekost
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicky Matser
- Alida
Er is een prachtig boeket afgeleverd. De service is snel en de medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht. Tot slot, is de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend!
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- KEES LAMBREGTS
ok.........
- Tjitske Pronk
Het boeket was niet zoals in de beschrijving/foto beloofd. Naar mijn idee was het zeker het geld niet waard.
- Ine Wobben-Berger
Gemakkelijk geregeld, keurig een mail dat er bezorgd is en prachtig boeket geleverd.
- robert vanderbyl
Very happy with service👍