Bloemetje gekocht voor collega die net uit het ziekenhuis kwam. Ze lag te slapen en heeft de bel niet gehoord waardoor de bezorger weer weg is gegaan. Winkel geeft aan dat ze het dan maar kan komen ophalen. De bezorgkosten waren 5 á 6 euro en de winkel is iets meer dan een km verderop. Ik vind er wel wat van.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johnno Brouwer
- Jeroen Collette
Goede en snelle service, waar landelijke organisaties niet meer dezelfde dag bezorgen!
Hoe zou je Bloemetje Bezorgen beoordelen?
- Beata Trybocka
Ik ben tevreden met de servis.
- Bas De bie
Onbeschrijfelijk, haha, verkeerde huisnr opgeven,toch goed bezorgd,mooibossie
- Fred kelle
Mooi boeket en mooi op tijd geleverd en goed verpakt
- Arjan Kok
Prima service, wederom op tijd bezorgd .