Miste nog 1 kaart voor een fotolijstcollectie, mevrouw belde direct op en na 3 dagen al de kaart toegestuurd gekregen, wat een topservice en mooie kwaliteit kaarten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- José De Moed
- Bert van de Laar
Nog steeds niet ontvangen
Hoe zou je Fabrikten beoordelen?
- Elin van den Berg
Mooie spullen, snel verzonden.
- Ronald van Twist
Geweldige service , mooi ingepakt.
- Anna
Website is uitnodigend om doorheen te scrollen en dan kom je leuke dingen tegen. Zoals de kerst-en verjaardagskaarten die ik heb besteld.
- Marijke Boonen
Snel, leuk, mooie spullen. Het enthousiasme spat er vanaf. Ik ben fan!!