Leckere Produkte, hochwertige Verpackung und super Service. Nicht nur meine Kunden, auch ich bin begeistert. Vielen Dank!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Simone Heinig
- Tima
Levering goed
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Janet van Lienden
Mijn product kwam met het kopje eraf gebroken binnen, ik denk dat de verpakking beter kan
- N
Goede klantenservice. Jammer van de leveringsbon bij de bestelling als dit een cadeau is
- CG
Snelle levering en heerlijke chocolade en mooi vormgegeven!
- Ivo
Geweldige service. Er ging iets fout met de bezorging van de bestelling en het werd snel een zeer professioneel opgelost. Daar herken je de echte toppers aan.