Ik heb met Coco&Sebas kennis mogen maken dmv een prachtige chocolade cadeau dat ik heb mogen ontvangen. Werkelijk, het lekkerste chocolade dat ik ooit heb gegeten. Vaak als je leest dat de chocolade van een echte chocolaterie afkomt heb je hoge verwachtingen maar dat valt mij altijd tegen. Maar Coco&Sebas maken die hoge verwachtingen wel echt waar. Ik heb inmiddels zelf een chocolade cadeau besteld om een ander chocoladeliefhebber te verassen. En niet geheel onbelangrijk, het wordt prachtig verpakt en voor een klein bedrag kun je een gepersonaliseerde lint laten maken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fa
- Helga Visser
Bij een grote bestelling verwacht ik dat er in overleg tot een goede
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Manje
Netjes verpakt, snelle levering, persoonlijk kaartje
- Amanda
Heerlijke chocolade, en ook nog eens uiterst snel bezorgd! Ga hier zeker vaker bestellen.
- Denise Möller
Heerlijke chocolade en prima service
- Y. Roolvink
Snelle bezorging en geweldig lekkere en mooi ingepakte chocolade! Complimenten!!