Van alle 4 de bestelde chocoladeletters de logo’s afgebroken. Ik ben geen zeur maar toch Coco en Sebas gemaild (wellicht kunnen ze er dan bij de komende bestellingen op letten). Maar geen reactie… niet echt netjes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carola Hanna
- Eric Mostafa
Snelle levering, kwaliteit producten.
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Hilde Baecke
Super
- Sil Floor
's Avonds 1 november heb ik besteld en op 4 november ontvangen. De bestelling was voor mijn werknemers. De stroopwafelkoekjes bedekt met caramel zeezout chocolade waren een succes, zeer smaakvol. Attent kaartje bij de bestelling geleverd. Jammer dat de chocolade pindarotsjes wit uitgeslagen waren waardoor ik deze niet heb kunnen geven. Volgende keer toch beter zelf in de winkel kopen zodat ik kan zien wat ik koop.
- Kim van Mierlo
Luxe cadeaudoos, lekkere chocolade
- Carla Dickmann
op gehaald in de shop