Dikke vijf sterren!! Op de overzichtelijke website een cadeau box (kerst) variatie uitgezocht. Het pakket rechtstreeks naar de gelukkige ontvanger gezonden waardoor het pakket zelf niet gezien, maar het is zeer goed en enthousiast in ontvangst genomen. Het was een pre-order, dit werd bij de bestelling direct aangegeven. Desondanks kreeg ik keurig nog een separate mail hierover. Dag later een mail dat de box was verzonden en weer een dag later geleverd. Top service in alle opzichten. Zelf een enorme liefhebber van chocolade. Groot fan van dit merk. Chapeau wederom.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michell De Mooij
- Michel De with
Hele mooie verpakking dit was voor ons een kerstgeschenk aan klanten en opdrachtgevers! Zij vonden dit echt een prachtige geschenk!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Kim Dekker
Snelle en nette levering
- Nienke Hoogeveen
Echt hele mooie en heerlijke producten! En heel stijlvol ingepakt; ik verheug me erop om straks mijn kerstcadeau aan mijn zus te geven!!😃
- Anita
Snelle service en mooie website.
- Besje
De adventkalender bevat weinig variatie dit jaar. Elk item krijg je een keer in melk, een keer in puur en een keer in wit. Tot nu toe nog geen bonbon tegen gekomen in de kalender. Een paar keer een chocolaatje,voor de rest chocolade noten, koekjes met chocolade en reepjes chocolade. Voor een dikke €60 zwaar teleurstellend