Ben een beetje teleur gesteld, jullie zetten op website voor 15.00 uur besteld, volgende dag bezorging. Helaas ging voor mij die toezegging niet door, en de dag daarna kwam ik tot ontdekking dat er vanaf die dag geen bezorging plaats vond i.v.m. hitte. Heel begrijpelijk!! Het was wel zo klantvriendelijk geweest als ik daar een berichtje over had gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- I.L. Swagerman-beekman
- Irene
Heerlijke chocolade, net iets anders dan anders
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Peter Beugelink
(H)eerlijke chocolade met verrassende smaken.
- Marloes van Beem
Product was kwijt, gelukkig een eerlijke vonder. Cocosebas heeft echter niet eens reactie gegeven. Website navigeert slecht. Winkelwagen is moeilijk in te zien
- Kaat Molders
Snelle levering
- Rob
DHL maakt er een zooitje van