Ik ga altijd naar de winkel, heel aardig personeel, behulpzaam, meedenkend. Nu besteld voor pasen. Altijd leuke seizoens figuren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Piet
- Huisartsen Praktijk Herenwaard
hele fijne service!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- E Meer
Goede service snel bezorgd
- Sander Boon
Snelle service, nette verzending en de ultieme smaakvolle bonbons !
- M a v Deventer
Wat een geweldig mooi paasei , een maga ei zeiden de kleinkids en uiteraard al lekker van gesmuld ze vonden het heerlijk
- Henny Kleiker
Snelle levering