We make an order for an event to serve small gifts from here.. Dhl didnt delivered it for days with no update. Dhl is always very bad for such things. Coco sebas is also didnt helped to track the items and the event was today. I will return everything when i receive them, what am i supposed to do with 18packages of chocolate??? Terrible experience never order online not recommended.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- dilek
- yvonne
een prachtIg rood hart laten bezorgen!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- martine
Heel goede service!! Heerlijke chocolade. Prachtige kadoverpakking. Echt een feestje om dit iemand kado te doen.
- tom
zeer mooi gepresenteerd en zeer snel geleverd
- Marjolein
Super mooi verpakt met lint met Japanse tekst! De cadeaus zullen zeker in de smaak vallen bij onze Japanse zakelijke relatie
- Sarie Koet
Heerlijke chocolade en ook zo mooi gemaakt en feestelijk verpakt 👌