Na de bestelling hoorden we anderhalve week niets. Graag een bevestiging en een voortgangsmail. Het glas is goed, maar relatief dun. Als er een dikkere optie was zou ik die hebben genomen. De rubbertjes zijn echt te klein. Dat kan veel beter. Het geheel oogt nu kwetsbaar en dat is het laatste dat je op je kookplaat wilt. De foto is overigens uitstekend. Dus eigenlijk een halve ster er bij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Uh
- Joop
Hele mooie glasplaat besteld voor op aanrecht te leggen. Communicatie met klantenservice is heel prettig en in oplossingen denkend. Makkelijk toegankelijk.
Hoe zou je Designglas beoordelen?
- Miranda
Prachtige glasplaat voor op de inductieplaat kookplaat
- Romy
Goed verpakt waardoor zonder schade aangekomen. Echter wel wat minder mooi afgewerkt dat de foto’s en beschrijvingen doen lijken. Zo is bij ons onder andere 1 rand in de hoek wat scheef afgewerkt. Zonde. Ook staat er dat er een montagebeschrijving zou worden meegeleverd, deze zat er niet bij. Op de site staat dan een link waar je de montage beschrijving kan vinden maar ook deze link doet het niet. Vervolgens waren zowel het vaste nummer als het 06 nummer in een eerdere mail even voor 17.00 al niet meer bereikbaar. Ook de volgende dag niet even teruggebeld. Al met al toch wat teleurgesteld voor dit geld. Zeker omdat ik ook veel positieve reviews las had ik andere verwachtingen.
- Kees
Bij de bestelling miste de montage handleiding en een paar anders zaken die wel besteld waren. Het magneetbord ziet er wel erg goed uit ! Na melding was binnen 24 uur de ontbrekende zaken geleverd. Goed hersteld compliment!
- An
Ik ben erg goed geholpen door dit bedrijf. De inductiebeschermers zijn erg handig in het gebruik (bijv. om hete dingen op te zetten).