mooie glasplaat besteld en ziet er ook mooi uit. De leveringstijd is wat lang maar best waard om op te wachten.had gedacht da ik de plaat in 2 delen had besteld, maar kreeg deze in een geheel. op het bestelformulier kon ik zien dat het 1 plaat was. bij bestellen ws dit toch wat onduidelijk verder wel tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter
- Irene
Het duurde even voordat hij er was, maar wat is hij mooi! Begrijpelijk dus dat het even duurde. We zijn er erg blij mee. Bedankt.
Hoe zou je Designglas beoordelen?
- Keo Sieders
Voorheen gebruikte ik een vinyl matje, maar dit ging helaas snel kapot. Ik ben erg blij dat ik voor glas heb gekozen. Hoewel het duurder is, is het product veel mooier en duurzamer.
- Marlies
Een eigen foto geupload en een bestelling geplaatst. Meteen een bevestiging ontvangen. Het duurde wat lang voordat we verder bericht kregen (hoewel dit wel op de website aangegeven staat), maar na 2 weken (zoals aangegeven op website) was hij er: onze glasplaat. Netjes verpakt, een prachtige glasplaat met een goede afdrukkwaliteit van de foto. Het geld meer dan waard! Zeker aan te bevelen.
- Claudia
Product voldoet aan de omschrijving. Bedrijf reageert snel en correct op vragen. Zeer goede ervaring.
- J
Positief