Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Designglas heeft 148 5 ster reviews 148
Designglas heeft 16 4 ster reviews 16
Designglas heeft 5 3 ster reviews 5
Designglas heeft 1 2 ster reviews 1
Designglas heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ellen

    Na diverse leren inductiebeschermers te hebben gehad, heb ik nu een glazen beschermer gekocht. Een zwarte print met de poema erop, echt zo mooi! Tijdens het koken zet ik de plaat tegen de achterkant, dus geen extra spatbescherming meer nodig. Prima bescherming, de beveiliging hoeft niet extra aan, je kunt er alles opzetten, als snij ondergrond gebruiken etc. Echt een aanrader! Nooitmeer anders dan glas voor mij.

  2. Tejman

    Erg vriendelijk klantenservice en communicatie.

  3. Hoe zou je Designglas beoordelen?

  4. Wendy Arens

    Mijn dochter wilde een uniek magneetbord passend bij haar inrichting van haar slaapkamer. Deze gevonden bij designglas! In eerste instantie niet helemaal de goede besteld qua kleur maar uiterst goed geholpen door Kylian van de klantenservice. Snelle reactie op de mail en super goed geholpen. Uitstekende service. Waardoor een nieuw magneetbord die helemaal in de smaak valt bij mijn dochter. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden om een mooi product te kopen!

  5. Tim

    Alles vlot verlopen!

  6. Esther

    Betrouwbaar,goed product,goede service.

  7. M.L. Koole

    Mooie website met duidelijke foto’s. Service precies zoals vermeld, je wordt tijdens bestelproces geïnformeerd over stand van zaken. Ik miste alleen info over vervoerder. Het zou fijn zijn als dit ook vermeld staat op de website. Pakket komt nl. helemaal uit zuid-oosten van Duitsland, daar krijg je ook bericht van via GLS, maar ik twijfelde of dit wel over mijn pakket ging! Pakket is goed bezorgd en ik ben blij met de inductiebeschermer, hij ziet er prachtig uit!