Goede service ook voor mij als inbrenger van kleding! Carola handelt alles netjes af en maakt mooie presentaties van de aangeboden spullen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilse
- Miranda
Zeer mooie kleding, ben bijna dagelijks aan het scrollen naar nieuwe items, heel leuk en vooral ze krijgen seen tweede leven en dat is super.
Hoe zou je Meisje Met De Parels beoordelen?
- Kim
Gave kleding, snelle service en mooie prijzen
- Mariska Philippo
Vindt het ideaal om mooie spullen voor kleine prijzen te mogen dragen. Voelt als een cadeautje!
- Miranda
Heel vriendelijke dame, bij afhaling nog even mogen passen, is een aanrader en geen verspilling alles krijgt een nieuw leven top😊👍
- Kris
Ik bestelde een jurk en die kwam mooi op tijd in prachtige staat!