Schöne Brillen , gute Passform. Sehr freundlich und hilfsbereit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna Lenk
- Karin
Ten eerste echt hele fijne zonnebrillen! Ik wilde graag groene voor m'n zoontje en partner en voor mezelf...het mannenmodel staat en zit bij mij ook prima! Er was een kleurverschil tussen de baby en mannen zonnebril. Daar kreeg ik netjes een mail over dat ik kon kiezen om even te wachten op de juiste match (nog optijd voor vaderdag) en toen ik het pakketje binnenkreeg zaten er 3 zonnebrillen in! 2 exact dezelfde en die ene die iets verschilt...super service!
Hoe zou je Maesy® beoordelen?
- Conny
Ik heb de
- Laura van Mil
Super tevreden over de producten en klantenservice. Ga hier zeker vaker bestellen
- Charlotte
Prima verder geholpen ! Dankjewel !
- Amel Engelsman
Enorm goeie kwaliteit. Schoentjes zijn niet zwaar en de zonnebril is mega flexibel