Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Oerbron heeft 359 5 ster reviews 359
Oerbron heeft 17 4 ster reviews 17
Oerbron heeft 7 3 ster reviews 7
Oerbron heeft 6 2 ster reviews 6
Oerbron heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kaily Bussel

    Fijne prijs, mooi pakket alles erop en eraan wat je nodig hebt. Ik was laat met bestellen maar het bad was snel geleverd !

  2. Suzanna

    Eerst echt geschrokken ik wilde heel graag witte hoes en toen zat er een blauwe in de tas. Maar ze hebben toen heel veel moeite voor mij gedaan en in no-time toch de witte geregeld. Het bad heeft ontzettend geholpen bij de bevalling

  3. Hoe zou je Oerbron beoordelen?

  4. Sanne van der Wal

    Geweldig bedrijf met fijne artikelen en een zeer flexibele en goede communicatie. Ik zal het iedere vrouw aanraden hier te bestellen. Neem vooral het natuurlijke kraampakket erbij, wat een cadeautje om te mogen gebruiken!

  5. Danielle S

    Geweldige sevice. Ons bad was ruim op tijd binnen. Ik ging hierdoor helemaal voorbereid mijn bevalling in! Heb heerlijk in bad mijn weeen opgevangen en kunnen bevallen. Het was een heel mooi moment dankzij de snelle levering en goede uitleg voor opzetten. Na de bevalling hebben we hem in de kraamweek laten ophalen. De afspraak was snel gemaakt en opgehaald.

  6. Frencis Van de Kooij

    Zelf heel laat met het bestellen van het bevalbad, toen ineens mijn weeën begonnen de dag voor het bad geleverd zou worden gelijk gebeld en kreeg als optie om het bevalbad zelf op te halen. Wat een top service!! Alles netjes en compleet mee gekregen! Mocht het ooit nog een keer nodig zijn ga ik mijn bevalbad zeker weer bij jullie huren!

  7. Caroline

    de medewerkers van Oerbron hebben er alles aan gedaan om mij te assisteren. We hebben zo’n geweldige service van ze gehad, zowel voorafgaand als achteraf toen alles anders liep bij mij met de bevalling. Ze reageren heel snel, zijn zeer persoonlijk in hun communicatie en je ervaart dat ze dit met passie doen.