Hele fijne service, ontzettend soepel verloop van de bestelling en het na afloop ophalen ervan
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alexandra
- Kim Hoogstad-Pesch
Ging allemaal perfect! Mooi bad, daardoor hele gave foto’s.
Hoe zou je Oerbron beoordelen?
- Marleen
Goede en snelle service!
- Nynke Visser
Erg fijn bad, op tijd geleverd. Ik had m alleen pas vrij laat (een paar dagen voor de bevalling) opgezet. Toen kwamen we erachter dat het middelste compartiment langzaam leegliep. Daar was op dat moment niet veel meer aan te doen, als ik er eerder achter was gekomen waarschijnlijk wel. Maar het bad was alsnog bruikbaar, en ik ben prettig geholpen door de klantenservice. Het bad weer opvouwen en in het krat krijgen was best lastig. Maar al met al was het wel een positieve ervaring.
- Iris Denissen
Snel geleverd en zwangerschapsbal is van hele goede kwaliteit. De kleur is ook mooi!
- Ilonka de Block
Fijne service. Goed bereikbaar voor vragen. Snelle oplossingen. Ophalen met DHL verliep niet soepel maar oerbron pakte dit super op Het bad zelf echt top. Ontbreekt aan niks. Krukje was heerlijk voor mijn man om op te zitten. Volgende zwangerschap gaan we weer bestellen!