Snelle levering, compleet pakket met duidelijke omschrijving in de mail. En snelle communicatie. Heel fijn om in het bevalbad te kunnen bevallen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eline
- Frances Baltus
Fijne service!
Hoe zou je Oerbron beoordelen?
- Akim van Stekelenburg
Bad was top! Goede service!
- R Amels
Duidelijk communicatie wat je kunt verwachten, levering/ instructies/ retour en een hele fijne en bijzondere ervaring om op deze manier onze zoon te verwelkom. Kan het iedereen aanbevelen.
- Nele Van Rompuy
Goede service! Reageren heel snel!
- Nienke
Contact via mail en telefonisch vriendelijk. Wij hebben echter het bad niet kunnen gebruiken ivm ziekenhuis bevalling en vind het niet heel redelijk hier maar €40 voor terug te krijgen van de €170 die we hebben betaald.