Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Oerbron heeft 359 5 ster reviews 359
Oerbron heeft 17 4 ster reviews 17
Oerbron heeft 7 3 ster reviews 7
Oerbron heeft 6 2 ster reviews 6
Oerbron heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sabine De jong

    Vriendelijke mensen bij het bedrijf. Bad Niet kunnen gebruiken , pakket ongeopend retour gestuurd dus ik kan er niet over oordelen. Jammer dat je zo weinig geld terug krijgt als je het niet kunt gebruiken.

  2. Ineke Bakker

    Fijn product, goed contact

  3. Hoe zou je Oerbron beoordelen?

  4. Wendy Verhaak

    Snelle levering en goed artikel

  5. Ayse Cetin

    Snelle levering goede kwaliteit

  6. Michelle Schipper

    Wat ben ik blij dat ik het bevalbad bij mijn bevalling kon gebruiken. Ons zoontje is geboren in het bad, precies waar ik op hoopte. Het bad werkt heerlijk ontspannend tijdens het opvangen van de weeen. De levering was snel, ondanks dat ik vrij laat was met het bestellen voor de bevalling. De retour ging ook soepel, echt een aanrader!

  7. Pleun Schippers

    Bij aanschaf van het verhuur bad, verschillende sites en prijzen vergeleken. Deze site voelde echter goed, en voorwaarden etc waren goed beschreven! Ze lieten me optijd weten dat er door omstandigheden het bestelde bad niet meer leverbaar was, maar kwamen gelijk met een oplossing (via Whats app, wat een prettige snelle manier is voor contact te leggen). Het bad wat we opgestuurd gekregen hadden, was ook top. Makkelijk op te zetten en zag er goed/ stevig uit. Beschrijvingen etc. allemaal duidelijk. Helaas door omstandigheden niet thuis in het bad kunnen bevallen, dus niet gebruikt. Retour ophaal service vanuit DHL, verliep niet helemaal vlekkeloos, overmacht vanuit oerbron, maar allemaal prima opgelost en snel contact! Ik kreeg ook het geld terug van het bevalpakket omdat dit niet gebruikt is. Al met al, jammer dat ik het niet heb kunnen gebruiken, service etc. helemaal top!