Ik was verbaasd dat de mok al na 2 dagen in huis was, ik zou nog een mail krijgen als de mok verstuurd was maar die heb ik nooit ontvangen. Gelukkig was ik de avond van ontvangst thuis. Mijn kleinzoon was superblij met zijn mooie beker met zijn naam er op,
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tineke Bergsma
- Adriaan van Rooij
De opruk zit er niet recht op.
Hoe zou je Jouwmok.nl beoordelen?
- Jaap van Putten
Ziet er gewoon goed uit voor een redelijke prijs.
- N van Luijk
Week geleden besteld, heb hem nog steeds niet binnen….
- J Rijpma
Heel tevreden! De juiste kleur was even niet leverbaar. Gelijk bericht en een alternatief voorstel. Daarna snel geleverd.
- Willemijn
Super snelle levering!!